.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیران ازفرصت انتقاد رسانه ها استفاده کنند

شمال نيوز: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با تاکید بر استفاده از آرای رسانه ها برای توسعه استان، اظهار داشت: مدیران استان از انتقاد رسانه ها ناراحت نشوند.

به گزارش شمال نيوز به نقل از روابط عمومي استانداري، کمال رستم علی عصر چهارشنبه در نشست مسئولان روابط عمومی های شهرستان بابلسر، رسانه ها را جزو ابزار و بازوهای موفقیت روابط عمومی ها اعلام کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی از فرصت انتقاد رسانه ها از عملکردشان می توانند به نحو مطلوب و حرفه ای استفاده کنند.

وی روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده را جزو ابزارهای قوی مدیریت افکار دانست و بیان داشت: اقدامات دستگاه های اجرایی با بی توجهی مدیران مجموعه به روابط عمومی مغفول می ماند چرا که ضرورت انتقال عملکرد و اطلاع رسانی دستاوردها در حال حاضر بسیار ملموس است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به اینکه گستردگی فکر و اندیشه باعث اقدامات ماندگارمی گردد، تصریح کرد: روابط عمومی موفق مجموعه ای است که از نگاه محدود و ذهن بسته خارج گردد و نگاه خود را فراتر از اداره خود گسترش دهد.

دبیرشورای اطلاع رسانی دولت در مازندران گفت: روابط عمومی ها می توانند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و براساس اصول نظام ایران اسلامی در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل وتفاهم مردم با مسئولین اقدام کنند.

رستم علی اظهار داشت: پس از بیان دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص روابط عمومی ها شاهد حرکت رو به رشد وشتاب بخشی این عرصه در جامعه و دستگاه های اجرایی هستیم.

وی جایگاه کنونی روابط عمومی ها را مطلوب و واقعی ندانست و افزود: برای باورپذیری و رسیدن به جایگاه واقعی روابط عمومی ها، باید تلاش و پیگیری ها را تا رسیدن به نقطه مطلوب دنبال نمود.

محمد رضا نادری، فرماندار بابلسر، بر برنامه ریزی اصولی و منطقی در امر اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها با داشتن نقشه راه می توانند اتاق فکر مدیر مجموعه قلمداد شوند.

وی تصریح کرد: ارائه راهکار و پیشنهاد برای بهبود و حل مشکلات توسط روابط عمومی ها سبب روشن و بازشدن گره های مدیریتی خواهد شد.

فرماندار بابلسر، پاسخگویی به پرسش های مردم را جزو وظایف مسئولان دانست و گفت: مدیریت افکار جامعه هدف، جزو وظایف روابط عمومی ها بوده که تنها با برنامه ریزی مناسب مسیر رسیدن بدان را می توان طی کرد. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.284 seconds.